Tuesday, May 15, 2012

Europe Teaser: Amsterdam

Amsterdam & around

Teaser lagi..harap-harap takde yang jemu la dengan teaser-teaser aku nih hehehe

 Banyak sangat canal, sampai aku pun dah lost track yang mana satu dalam gambar ni..

 Celah-celah lorong menuju ke Anne Frank house..

 Basikal dan Amsterdam tidak dapat dipisahkan..bagai aur dan tebing..cewahhhh

 Tulips di Keukenhof garden.. 



 Sakura dan tulips bergabung memeriahkan taman Keukenhof ni..

 Rumah tradisional Holland di kawasan luar bandar Amsterdam

 Windmills, salah satu icon di Holland selain basikal dan canalnya.

 View clock tower dari canal cruise yang kami naiki

 Rijkmuseum dan I amsterdam hehehehe

 Hanging bicycle..sapa lah punya angkara nih..

Aku beria-ia nak beli coklat cannabis ni, KONONnya boleh makan lepak2 dengan geng #travelholicawesome...tapi kitorg tak pasti boleh lepas kat epot ke tak...mau naya aku kena kejor ngan anjing KLIA nanti huhuhu..


Sekian untuk kali ini..semoga bertemu lagi.. :p


29 comments:

MasZuber said...

holly molly

k bai!

MasZuber said...

mesti high lepas makan cekelat tuhh,,

bahaye...

Ren said...

OMAIIIII

TULIPS

WIND MILLS

RUMAH TRADITIONAL!!!

AKU SUKA!

niL said...

Aku tanak teaser!
Aku nak Full!
Aku nak windmills sbijik!
Aku nak Aqilah!

Sekian....

Diana Diane Teo said...

I belum post about my Amsterdam trip. Lepas baca kau punya, saya tidak mau post dah. Malu i... Amsterdam is one of Europe country I want ty go for second time. Cantek tue tulip and sakura ^^

Unknown said...

Mas Zuber: Haiiiiiii orang di sana...

Mas Zuber: Aku tak try pun cekelat tu, jadi tak dpt la dipastikan high atau low hahahah

Janggel: Oh maiii..ko dh balik dr perth ke lum? FM utk aku ada? hehehe

Nil: Wahhh banyak order..hahaha tunggu aku balik KL baru ada entry full okehhhh

Diana: Post la u nye amsterdam trip tu.. nak malu apa pulak.. Amsterdam best, lain dari eu countries yg i dh visit, tp kotor sikit..but i still like it! hahaha

Biqque said...

alaaaaaaaaaaaaaaaa kalo tak bleh layan high canabis tuuuuuuu! hahaha!

cabut tulips tu utk i tak???

just.HY said...

cantikk gilerrr tulips tuh! ko guling2 x kat sana? kekekek

red light district? kekeke

coklat dadah? oh no!!! sedapp x? layan sorang2 ler tew...

Unknown said...

Biqque: Tu ler..kalau tak ramai2 kite highhh hahahah.. tulips tak leh cabut laa..rumput pun tak leh pijakkkkkk

John: Tak la aku guling! ko ingat aku specis hidustan apa!! Red light district ada pegi, tp masuk kejap je..tak sesuai bawak cik Embun hahahah..

Anonymous said...

holland ni cantikkan dengan tulip, canal dan windmill semua tu.
bestnya jadi budak bernama qilah, jauhnya dia dapat jalan. mana gambar dia kat holland?

zany

Almiraz said...

Nak lagi!!!

PaE said...

Cantek sesangat... sesangatttt sesangat sangatttt ok...
Anyway nanti kuar lagik pic bebanyak ea... ^_^

Anash said...

sume gambo leh buat poskad
or
sume poskad dtg dr gambo nih?
hahahha

wahh tulippppp.....
wah cekelattttt....
wahh..eh...mana gambo aqila???

Jimmy said...

really miss bulldog coffee shop

just.HY said...

bila nak balik??? lamanyaaaa kat sana...jeles jeles jeles! kekeke

Unknown said...

Zany: Cantik la jugak..tp sana flat je..kalau takde semua tiga tu..memang takde apa pun sgt heheheh

Almiraz: Nanti i post lagi bila dh balik kl

Iza: Insya Allah nanti akan keluar entry full plak okehhh

Anash: Ishhh kak coco nih...tau2 je kitorg p curi poskad dan scan dan upload dlm blog nih kekekkeke
Aqilah comot hari tu..takde gambo! dan dia kena punish sb byk sgt sopping..

Jimmy: Emm the coffee must be super best ye?

Danny: 19 nih.. aku pn tak lemau lelama kat eu nih..tak sabor nk makan kuih keria, soto ayam, dan nasi lemak, satey wak tor..ko amik aku kt epot yek! hahahha

Almiraz said...

Na ada twitter tak? boleh update sana terus...heheh

niL said...

Naa..udah-udah ler. Balik lerr..aku dah tak sanggup dah telan air liur tengok tulip tuu..balik ler..kasik kat aku sekuntum!

rose said...

pergi red light distreet tu jumpa tak yg kat window2 tu. i pergi dalam petang skit derang dah start meniaga. haha....kita org just window2 sopink je la.

Unknown said...

Almiraz: Ada twitter..cari nama Chawanna yek..tp jarang2 gak update, dh nk tido baru la tgk twitter hahahah..

Nil: Tu la..19 ni kitorg balik laaa, aku pun tak larat dah lelama kat sini..hahahah

Rose: Ada pegi red light district tu, tp tak pegi semua lorong je, cam crowded sgt, kitorg pegi dah senja2 gitu, dpt la tgk diorg berurus niaga, tp tak berani amik gmbo sgt, semua org cam pandang kitorg jek hahahha

mRj said...

beskal semua gaya beskal tua je...
gambo best.nampak cool!

Almiraz said...

Ok! Dah folo...heheh..

just.HY said...

dah balik ke? kami nak serbu rumah ko nih! lama x baring atas kerusi kulit kaler hitam. kekeke

Unknown said...

Danny: dah balik smlm! aku pun tak sabor nk jumpe korang. Memang ada cadangan nk ajak korang semua dtg umah... leh baring tongang terbalik reramaiiii lalalallalala

Hamra said...

Bessnye tgk pic2 tu...leka + berangn jp ble leh g..hehe
Xsabar nk tgu full story..cept2 hapdet ;)

Unknown said...

Hamra: Kalau dah berangan tu, insya Allah akan sampai satu ari nanti! Story pasal trip europe insya Allah kuar minggu depan..minggu ni bz sikit :p

Fatt said...

aku kasi markah penuh utk sume gambar sbb cantek2 sumenye. yg coklat cannabis tu korang ada try tak? hehehe...agaknya efek bile mkn tu ada tingtong2 skit ke?

Dan Arif said...

terus rasa nak tekan website KLM cari tiket ke Amsterdam.. haha... mana entri europe nyer nie.. cpt cpt! :p

Unknown said...

Fatt: Rasa cam kat sekolah plak,dpt markah kekekek.. aku tak try pun cekelat tu..

Dan Arif: Beli laaaaaaaa.. mesti berbaloi2 dpt p Amsterdam.. :)