Tuesday, January 17, 2012

Alamak! Terbeli lagi...

Alamak aiiiiiiii...dalam tak nak beli dan tension-tension dengan AirAsia, aku tertekan jugak..tak leh tahan sebab murah gila...huhuhuh jangan jaki yaaaaa...



Acah je..aku cuma tolong beli untuk Biqque tadi, dia yang nak pegi, aku super excited tolong cari tarikh dan tolong bookingkan untuk diorg huhuhuhu (aku pun dah macam travel agent, gigih cari date dan tiket rege murah isk isk..).. Aku telan air liur je la..kalau aku tak penah jejak kaki sini, confirm aku pun join the club gak nih..kussss selamat!!


Selamat bercuti ye kawan-kawan..jangan lupa kempiskan perut demi Bondi Beach!! :)) hehehehe

22 comments:

MasZuber said...

na dapat brape nak kalo bulan october nie?

Unknown said...

Mas: Aku dapat RM571 return!

Ren said...

OMG!!!!

Unknown said...

Janggel: Ko jangan nak OMG! kat aku! ko pegi OMG! kat Biqque, dia yg nk pegi, bukan aku..aku tlg belikan ajeeeee... hahahahah

Lily Riani said...

mana john????? ada kan i am before john!? YES!!!

i nak tunggu isketambola! i nak pedoooooo sampai ianya kluar.

i rasa nak stalk janggel kat bkk gak! if so, itu saja trip buat masa ini. muahahhahah....

chup! ada lagi satu but sekret sbb repeat ctry jek.

Lily Riani said...

ek ellaa... tipah tertipu. i tunggu isketambola!

Fatt said...

mlm tadi aku tgk website AA takde plak promo ckp nak launch ke ape...iskk...anyway sydney pass!

aku nak tunggu yg lain. next!!

na, ko tak beli ke?

farrah said...

serious it was that cheap?!? mcm pergi bali jeeeeee!!

Unknown said...

Lily: John dah GONE WITH THE WIND, bawak diri sebab tak berjaya jadi peng*komen* pertama! hahahhaahah
Ha jgn tertipu..ni tiket utk Biq dan pasangan dia, diorg nk honeymoon..so memang tak leh kaco daun!! hahahah
Nak makan ketam jugak! hahahaha

Fatt: Aku tau tadi masa tgk FB AA, memang low profile betul launching kali nih hahahah.. Aku nk tunggu yang lain juga, aku tak beli ni sebab aku dah penah pegi, kalau tak tadi, memang aku together2 dengan Biq dah huhuhu..

Farrah: Memang cheap to the max..kalau naik MAS confirmed 3k return..cube la beli heheheh

Anash said...

Na,
untuk Biqque rupanyer...
kusss semangat...tapi why not Na pun pegi sama..kan?

memang murah itu tambang...(sambil telan air liurrrrr...)

Unknown said...

Anash: Akak, tadi terasa macam nak beli juga, sebab murah, tapi lepas bincang2 Cawan kata simpan je la duit dulu, sebab dah penah pegi..Kalau ikutkan Na, memagn rase nak pegi je..huhuhuhu (calon isteri solihah ni..kuang kuang kuang)
Pegi la ikut Biq tu..tiket murah2..lai lai laiiiii

Ren said...

JOHN dah lenyap ditelan masa....

Biqque said...

NA MEMANG CEKAP! I LAP U! MUAH! MUAH!

(sempena bday dan anniversary, cam biasaaaaaa, cam biasaaaaa)

just.HY said...

John is not back yet! just for a while only! Tadi pun aku ade check gak g sydney. murahhh giler! tp nk bwt cmne sbb aku pun akan g jugak sana nnt bln6. hehehe.

na, ko dh penah pegi kan? hehehehe. kasik kat biqque pulakkk!

lily, jom pi istekambola ok!!!

Unknown said...

Janggel: Alamak John is back!!

Biq: Ha a..ada course belajar cara-cara beli tiket AA cara cepat dan pantas! Hahaha muah laga2 juga.. macam biasa magnet peti ais 3! hahaha (wah sampai 3 nak!)

John: Bersabar je la John, sebab ko dah beli, tarik nafas, kasi chance org lain plak hahahah .. Aku dah penah sampai, sb tu kasi laluan kat Biqque..(cewah ayat cam Mas lawan AAX je hahahah)
Isketambola? Makan ketam sambil main bola?? emm best gak tu..hahahah

masMZ KaKiJaLaN said...

laju gilessss korang.....

konggostan ada tak????

just.HY said...

hahaha...tula. nk bwt cmne. tp aku bwt 3 cities sekaligus. takpelah, xde rezeki nmpk. lain kali pulak kalo x puas pusing sydney utk 1st time ni. aku pegi 5days je kat sydney...5days solid. hrp2 cukup ler...

jom pegi isketambola!!! ajak cawan and aqilah skali!~ lawa gilerrr ok!!!

Unknown said...

MasMZ: Aku sekadar membantu jek..aku suka tlg org bab2 beli tiket nih..best je rasa hahahah
Konggostan takde kuar lagi..tunggu la 2-3 bln, adala tu kot hahaha

John: Ha dah ada tiket tu, pegi je le mana yg boleh..solid ke tak solid ke..belasah je hahahaha, esok luse ada duit repeat je la lagi..apa susahhhhh
Cadangan nk ke isketambola tu menarik..bukan aku je nk pegi, satu kampung pun nk pegi hahahahha

Cawan said...

bukan xnak beli, tp dh ade plan trip.. tak silap 4 country kot..

Ely Hasrul said...

wahh hebat la ko Na, dptkan teket.. 500 lebeh return kalu aku darab 3 seribu lebeh kalu tmbah baby.. err.. patu ko xmintak komisyen kt biqque? kalu janggel nih dh lama mintak komisyen

Wa said...

Ha,,ha,,,,ingatkan aqilah nak gi Sydney pulak :)

Skip Sydney..nak tunggu Turki..ntah bila ntah...?

Unknown said...

Cawan: Tu la..isk isk..kais pagi makan pagi dah ni uhukss..

Skin: Ha a murah, kalau darab 3 pun tak sampai 3ribu pn, memang berbaloiii..ko boleh berbikini kat bondi beach, vogeh terus pn tak pe huhuhuhu

Wa: Aqilah pegi Sydney lain kali plak..semua org nk pegi Turki nih heheheh..tp tak tau la bile kuar..dari tahun lepas dengar berita nih..tp bayangpn tak nampak lagi..