Monday, March 1, 2010

Bantal Busuk

Dah lama tak de bantal busuk. Tapi sejak kawin ngn Cawan nih, tiba-tiba plak ada bantal busuk. Tapi hari ni agak sedih, sebab Cawan baru message cakap "tengah mesin bantal peluk mummy nih"...... Huaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Eiii geram betul rasanya. Mentang-mentang la dia cuti ari ni!!!

Bantal busuk tu sebenarnya, bolster Cawan dari zaman bujang trang tang tang. Tapi bau bantal tu best. Macam ada bau badan Cawan, cam comei2 sikit. Jadi tu la ubat rindu aku kat dia, kalau dia shift malam. Tapi lepas ni mesti bau detergent!!!

Aku sanggup bergomol dengan dia semata-mata nak peluk bantal tu masa mula-mula kawin dulu. Pastu sampai la satu tahap, tak tahan nak gaduh dan rebut2 dah, last-last aku beli bolster baru. Tapi tak sesedap bantal lama tu. Penyudahnya, aku kasi bantal baru kat Cawan, tapi aku amik bantal dia tu sebagai ganti..ngeeee...

Balik ni siap la Cawan!!!!!!! Nak declare war kat dia!!!! Tak dulik!!!! Jgn main2 dengan ibu mengandung huh!!!

7 comments:

Lily Riani said...

heheh... like what they say...

hand that rocks the cradle, rule the world. hahahaha.... waima president pun, kena dgr ckp bini/mak kan... ni kan pulak pregnant mom.... ish!

Ely Hasrul said...

ko tau.. aku ade selimut yg wangi dan sedap sungguh comel.. walaupon nipis selesa.. tapi papi ckp busukkkkkkk dia diam2 la sorok ke basuh ke ape.. cis...aku ckp smpai selimut aku tu hilang mmg hilang la kucing dia kat umah tu.. hahahahhaa jgn main2 ngan ibu menyusu hahahahaa

nnti kalu ko rasa ade charm ibu mengandung masuk contest kitorg ek.. www.packmelove.blogspot.com

Unknown said...

hahahaah lawak-lawak.tu la, benda tu cam sangat comforting kan, tak kisah la org lain kate busuk pun, tapi pada kite sedap jekk...

Oo ada contest ek..ok ok nanti cek..

Biqque said...

err...errr...nanti kena tukar tajuk blog ni na...hahahahaha!

Cawan said...

ini kes pun ade ke? dh cuti lame sgt mau jek cawan basuh semua cadar2.. dh mcm bleh bukak kedai dobi.. tp nyaris dh bantal tu kena masuk mesin.. arini baru dpt access tenet, kt opis laa, kt umah xtau bile line Stemix tu ade.. mummy, p tido tilam VONO tu.. huh!

Biqque said...

wah vonooooooooooooo :)

Unknown said...

vono je la mampu Biq oiii, nk beli Slumberland/Dunlopillow cam leh pengsan berhari2 kan hahahaha rega pun 2k ke atas, Vono murah sikit, 1k jek..tu pun bedframe tak jumpe lagi yg berkenan, kene tawaf2 dulu la kl nih..ari tu beli tilam je uhukksssss..so tido atas tilam je la dulu utk sementara waktu nih..keh keh keh keh