Thursday, August 27, 2009

Moving from Damansara to Cyberjaya

Ura-ura, office di Damansara Height ni berpindah ke Cyberjaya dah berbulan-bulan aku dengar, tapi macam tak confirm jek..

Tiba-tiba, minggu lepas, project manager buat meeting, cakap kitorang memang confirm kena berpindah ke office di Cyberjaya mulai 7 September ni!! Masya Allah, tension betul la..baru je dapat menikmati kemudahan lebuhraya DUKE, yang membuatkan aku makin lambat pergi kerja setiap hari..hehehe..nampak gayanya, mulai 7 September ni, harus kuar rumah selepas subuh la, paling SEDIHNYAAAAAAAAAAAAAAAA sebab hala office aku dan Cawan dah tak sama dah, tak leh la tumpang scooter nyamuk tu lagi :( eiiiiii...

Tapi nasib baik la aku dah nak roll-off dari project ni by end of October, kalau tak makin sengsara la hidup aku... So dalam masa 30 hari, bermula 7 September ni, aku akan drive sendiri dan sorang-sorang pegi ke Cyberjaya yang macam padang jarak, padang terkukur tu!!! (Marah nih!!!)

Oh ya, nak iklan nih , kepada sesapa yang berminat nak bekerja di Miri Sarawak, sila la hubungi aku, ada kerja kosong menanti. Preferably Sarawakian, dan ada degree, untuk maklumat lanjut, aku kena tanya kawan aku yang dekat Miri tu.. (ni betul, tak main2 punya)

Au Revoir..

4 comments:

3plepl8 said...

cyberjaya? kena bgn subuh tuh. balik pun dh mlm. pasni ko join cam kitorg la jgk. ada kje apa kt miri? korek emas ke?

Biqque said...

ha agak2 malas balik, tido je la umah kitorangggg! :D

Unknown said...

hahahahah bagus jugak idea tu....

keje kat miri tu, berkaitan ngn oil & gas. aku pun tak sure ape sgt...

Cawan said...

cyberjaya? jgn lupe try highway baru.. tgk2 leh sampai less the 1 hour :) nice..