Wednesday, April 1, 2009

Hectic week days in KL & 'chillex" weekends in Langkawi!!!

Pas balik dari Gold Coast ni, aku bz memanjang kat office, tido malam pun tak lena memikirkan kerja jek, pkir pasal due date boleh deliver on time ke tidak..aduii nk pengsan rasenye..tp insya Allah boleh kot, sb aku dh siap kan work plan utk team aku..(yeah!!!)

Weekend ni, aku dan Cawan dh planning nk ke Langkawi, tujuan utama bukan utk hilangkan stress kat office, tp nk cari barang souviner utk wedding Lane, sb aku sponsor utk souviner wedding dia, so dah alang2 nk pegi tu, aku angkut la adik aku Icam dan Muni skali..aku pun ingat nk enjoy jugak la sementara dh nk ke sini kan..

Harap2 nye perjalanan ke Langkawi ni smooth la, sb 2 hari je pun nk pegi nye. Jumaat pas keje aku akan terus balik ke Ipoh, the next morning (sabtu) baru bertolak ke Langkawi, tp nk singgah jap kat Bukit Mertajam nk amik Muni..hopefully by 12 PM dah sampai la kat Langkawi tu...dan boleh la kitorg menjalankan aktiviti bershopping dan berjalan skali gus, tak dilupekan mandi pool kat hotel..uish tak sabor nye...

P/S: Bebeh, jgn lupe cari goggle baru utk i esok pas tgk Fast n Furious 4 tuh..!!!

0 comments: