Monday, April 13, 2009

Are we ready for KK? I guess we are!!!

Emm..tiap2 ari aku duk tgk countdown ke KK nih..Tak sabar betul rasenye nk ke KK nih lagi..(walaupun masuk ni dh 3 kali pegi!!)

Kali ni pegi ngn adik beradik aku kecuali Icam (kesian dia, lain kali yek!!!), dan jugak adik ipar dan jugak bakal adik ipar aku..huhuhh..the more the merrier kan bak org putih ckp!!! Aku mcm biase la, bab2 berjalan ni no 1!! Dengan cara terhormatnya, aku melantik diri aku sebagai Travel Consultant utk diorg nih..hek hek hek..bab2 hotel, car rental, places of interest, aktiviti ke, serahkan saja pada aku..dlm sehari leh siap semua, lengkap dengan quotation!!

Disebabkan ada diantara kitorg yg belum pernah jejak kaki di Land Below the Wind ni, aku pun include la tempat2 "MUST VISIT" di Sabah ni, antara nye Kinabalu National Park, TAR Marine Park, Filipina Market, Sabah Foundation Building (time mak aku bawak kitorg p Sabah dulu, kitorg ade bergambar depan building nih, pas tu kat depan entrance Kinabalu National Park tu, tp tu 22 thn yg sudah, kali ni ingat nk bergambar lagi kat situ adik beradik hik hik hik)

Jadi inilah itinerary yg aku buat utk 30 April-3 May kt KK nanti..

30-Apr-2009
* Lok Kawi Wildlife Park
* KK Esplanade & Nexus Karambunai (if not raining la kan, sb nk tgk sunset)
* Dinner @ Gayang/Salut


1-May-2009
* Manukan & Sapi Island
* Lunch at KK Waterfront
* Filipino Market

* Atkinson Clock Tower
* Tanjung Aru Beach & Dinner


2-May-2009
* Hantar Muni to Airport (kesian kene balik awal, ade final exam 3 May tuh!!)
* Kinabalu Park (Botanical Garden)

* Kundasang War Memorial
* Kundasang Dairy Farm

* 1Borneo Rainforest

3-May-2009
* Gaya Street

Harap2 nye semua berjalan seperti yg dirancang la nanti kat sana tuh :)

0 comments: