Tuesday, February 3, 2009

Next trip??? ke mana ye???

Time kat PD ari tu, kitorg ade bincang2 psal next trip..padahal tgh buat trip nih..trip PD ni la..heheh..

Krabi - kata Biqque, cantik, kawan dia p sana, memang teruja tgk gambar2 nye..emm aku stuju..memang cantik pn.dah lame aim nk pegi Krabi..tapi Cawan tu la slack, aku nk beli ari tu, suh pegi Kota Kinabalu jek..huh..tak pe Biqque, kite pegi jugak nanti..

Perhentian Island - Meor ngn Sharul ckp cantik..snorkeling, diving (walaupn aku tak de lesen scuba, tp pegi jek)..lagi pn kat Malaysia jek..jimat jek kalo nk pegi..mari mari kite pegi geng!!

Langkawi - Best ni kalo nk shopping coklat ..Biqque ckp nk try Tanjung Rhu, emm best tu..aku dh pegi situ..memang cantik pun..huhuhu Langkawi pn ok pe..ade gak laut..huhuhuh..pastu leh pegi Dayang Bunting tuh..aku tak penah pegi situ lagi..

Emm harap2 nye, destinasi2 aku ckp kat atas ni, ade la yg kitorg pick utk pegi nanti..bile tu tak tau la..tp kalo ikut kan rekod geng2 aku nih, tak mustahil thn ni jugak..entah2 esok lusa jek..huhuhu tungguuuu..

0 comments: